Kategorie
 
 
 
 
 

Elektromagnetická lamelová brzda ELB

Elektromagnetická lamelová brzda ELB

Elektricky řazené lamelové brzdy zapínané elektromagnetem (10 velikostí)Přečtěte si více
Výrobce:PSP
Kód produktu Typ DpH7 Napětí Provedení Dostupnost Cena s DPH
ELB0.6-45M ELB 0.6 45 mm 24 VDC mazaná Na objednávku 7.500,00 Kč bez DPH
9.075,00 Kč s DPH
Do košíku
ELB0.6-50S ELB 0.6 50 mm 24 VDC suché Na objednávku 7.500,00 Kč bez DPH
9.075,00 Kč s DPH
Do košíku
ELB1.2-50M ELB 1.2 50 mm 24 VDC mazaná Na objednávku 8.450,00 Kč bez DPH
10.224,50 Kč s DPH
Do košíku
ELB1.2-60M ELB 1.2 60 mm 24 VDC mazaná Na objednávku 8.450,00 Kč bez DPH
10.224,50 Kč s DPH
Do košíku
ELB1.2-70M ELB 1.2 70 mm 24 VDC mazaná Skladem 8.450,00 Kč bez DPH
10.224,50 Kč s DPH
Do košíku
ELB2.5-70M ELB 2.5 70 mm 24 VDC mazaná Na objednávku 9.800,00 Kč bez DPH
11.858,00 Kč s DPH
Do košíku
ELB4-60M ELB 4 60 mm 24 VDC mazaná Skladem 12.225,00 Kč bez DPH
14.792,25 Kč s DPH
Do košíku
ELB6.3-60M ELB 6.3 60 mm 24 VDC mazaná Skladem 17.360,00 Kč bez DPH
21.005,60 Kč s DPH
Do košíku
ELB10-80S ELB 10 80 mm 24 VDC suché Na objednávku 19.100,00 Kč bez DPH
23.111,00 Kč s DPH
Do košíku
Vaše cena: 7.500,00 Kč bez DPH
9.075,00 Kč s DPH
Vyberte variant
Dostupnost
Dostupnost: Skladem

Robert Polák (CZ) B

734 615 059
Zobrazit kontakty

Vyberte variant

Popis produktu

Elektricky řazené lamelové brzdy přenášejí jmenovitý točivý moment třením lamel, které jsou svírány a uvolňovány působením elektromagnetu. Brzdy zastavují rotující části stroje.

Elektricky řazené lamelové brzdy mají vzhledem k velikosti přenášeného točivého momentu velmi malé rozměry. Jsou charakterizovány rychlým vzrůstem točivého momentu na jmenovitou hodnotu a malým zbytkovým momentem po vypnutí. Elektricky řazené lamelové brzdy proto rychle reagují na impuls a tím zvyšují přesnost a výkon strojů - bez jakýchkoli převodových článků. Snižují rozměry a hmotnost pohonných jednotek.

Plášť s přírubou je pevně spojen s hnanou částí stroje. Spolu s vnějšími lamelami tvoří hnanou část brzdy. Magnetové těleso, do jehož ozubení zapadají vnitřní lamely se připevní k nerotační části stroje.

Vnitřní lamely jsou kryty vrstvou třecího materiálu dle druhu provozu (mazaný nebo suchý), který prodlužuje jejich životnost a zvyšuje tření. Vnější lamely unášejí svými výstupky plášť brzdy.

Kotvová deska je spojena s magnetovým tělesem unášejícími kolíky. Je-li do budicí cívky zaveden stejnosměrný proud, je kotvová deska přitažena k magnetovému tělesu. Je-li brzda vypnuta je deska odtlačena odpruženými odtlačovacími kolíky na přírubu distančního pouzdra.

Seřizovací matice je našroubována na kotvovou desku, takže při zapnutí brzdy sevře svazek lamel. Otáčením matice lze regulovat šířku vzduchové mezery mezi magnetovým tělesem a kotvovou deskou. Šířka vzduchové mezery ovlivňuje velikost přenášeného točivého momentu. K jejímu přesnému seřízení slouží sada lístkových měrek, které se zasunují do vybrání matice.

Distanční pouzdro vymezuje krajní polohu kotvy. Budicí cívka je zalita v magnetovém tělese. K přívodu budicího proudu slouží svorkovnice na magnetovém tělese.


Dokumentace

Přidat komentář:

...

Přidat reakci na komentář:

... Zrušit
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze