Kategorie
 
 
 
 
 

Magnetické brzdy

Elektromagnetické lamelové brzdy ELB

Elektromagnetické lamelové brzdy ELB

Lamelové brzdy přenášejí jmenovitý točivý moment třením lamel
Výrobce:SELOS
Kód:ELB 1.2-50M
Dostupnost
Dostupnost: Skladem
Vaše cena: 4.372,50 Kč bez DPH
5.290,73 Kč s DPH
:
seller_img
Potřebujete poradit? Kontaktujte našeho specialistu
Dalibor Peša (CZ) B
Tel.: 734 615 059
E-mail: magnety@selos.cz

Zvolte variantu:
NázevDostupnostCena s DPHKoupit
Typ: ELB 1.2, DpH7: 50 mm, Napětí: 24 VDC, Provedení: mazaná
ELB 1.2-50M
Skladem 5.291,33 Kč
Typ: ELB 1.2, DpH7: 60 mm, Napětí: 24 VDC, Provedení: mazaná
ELB 1.2-60M
Skladem 5.291,33 Kč
Typ: ELB 1.2, DpH7: 70 mm, Napětí: 24 VDC, Provedení: mazaná
ELB 1.2-70M
Skladem 5.291,33 Kč
Typ: ELB 2.5, DpH7: 70 mm, Napětí: 24 VDC, Provedení: mazaná
ELB 2.5-70M
Skladem 6.253,28 Kč

Popis

Elektricky řazené lamelové brzdy přenášejí jmenovitý točivý moment třením lamel, které jsou svírány a uvolňovány působením elektromagnetu. Brzdy zastavují rotující části stroje.

Elektricky řazené lamelové brzdy mají vzhledem k velikosti přenášeného točivého momentu velmi malé rozměry. Jsou charakterizovány rychlým vzrůstem točivého momentu na jmenovitou hodnotu a malým zbytkovým momentem po vypnutí. Elektricky řazené lamelové brzdy proto rychle reagují na impuls a tím zvyšují přesnost a výkon strojů - bez jakýchkoli převodových článků. Snižují rozměry a hmotnost pohonných jednotek.

Plášť s přírubou je pevně spojen s hnanou částí stroje. Spolu s vnějšími lamelami tvoří hnanou část brzdy. Magnetové těleso, do jehož ozubení zapadají vnitřní lamely se připevní k nerotační části stroje.

Vnitřní lamely jsou kryty vrstvou třecího materiálu dle druhu provozu (mazaný nebo suchý), který prodlužuje jejich životnost a zvyšuje tření. Vnější lamely unášejí svými výstupky plášť brzdy.

Kotvová deska je spojena s magnetovým tělesem unášejícími kolíky. Je-li do budicí cívky zaveden stejnosměrný proud, je kotvová deska přitažena k magnetovému tělesu. Je-li brzda vypnuta je deska odtlačena odpruženými odtlačovacími kolíky na přírubu distančního pouzdra.

Seřizovací matice je našroubována na kotvovou desku, takže při zapnutí brzdy sevře svazek lamel. Otáčením matice lze regulovat šířku vzduchové mezery mezi magnetovým tělesem a kotvovou deskou. Šířka vzduchové mezery ovlivňuje velikost přenášeného točivého momentu. K jejímu přesnému seřízení slouží sada lístkových měrek, které se zasunují do vybrání matice.

Distanční pouzdro vymezuje krajní polohu kotvy. Budicí cívka je zalita v magnetovém tělese. K přívodu budicího proudu slouží svorkovnice na magnetovém tělese.


Dokumentace

Přidat komentář:

...

Přidat reakci na komentář:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze