ECSM jednotky
Vyberte variant
Popis produktu
Dopravníkový pás je veden a regulován na bubnech se zakřiveným povrchem, napnutí pásu je možné jednoduše nastavit. Chod dopravníkového pásu sledují dva snímače umístěné na spodní straně dopravníku. Pás je poháněn motorem s výkonem 2.2 kW. Samotný dopravníkový pás je tepelně odolný, vyrobený z PU odolného vůči opotřebení. Indukční válec (magnetický rotor) je vestavěný do polyesterového bubnu vyztuženého skleněnými vlákny s keramickou povrchovou úpravou.
Magnetický rotor je vestavěný do vratného bubnu dopravníku. Otáčky je možné plynule regulovat v rozsahu od 500 do 3000 min-1 (maximální testovaná hodnota je 3500 min-1). Magnetický rotor je poháněn 7.5 kW motorem Euronorm, motor je umístěn uvnitř dopravníku a je zakryt a chráněn boční konstrukcí.
Parametry ECSM jednotek:
Magnetický systém: | permanentní magnet |
neodymový systém | |
12 anebo 18 pólový indukční rotor | |
Rychlost pásu: | plynulé nastavení v rozsahu 0.26 - 2 ms-1 |
Materiál pásu: | PU, odolný vůči opotřebení a teplotě |
Vratný buben: | polyester vyztužen skleněnými vlákny, keramická povrchová úprava |
Otáčky: | plynulé nastavení v rozsahu 500 - 3000 min-1 |
Zařízení je vybaveno CE značkou. |
Elektrické a řídící obvody:
Elektrické připojení: | 3 x 400 V, 50 Hz |
Transformátor: | 400 / 220, 400 VA |
Operační systém: | Siemens PLC, vyrovnávací baterie, E-PROM paměť |
LCD displej s popisy v různých jazycích | |
Okolní podmínky: | Teplota okolí 0 - 35°C |
Relativní vlhkost max. 85% | |
Teplota během přepravy -25 → +55°C | |
Bezprašné prostředí | |
Rozměry skříně: | 1200 x 800 x 300 mm, podstavec 100 mm |
skříň se vestavěným ventilátorem a výstupním filtrem |
Hlavní rozměry ECSM jednotek:
Obj. č. | Hlavní rozměry (mm) | Hmotnost (kg) | |||
Šířka pásu | Celková šířka | Výška pásu | Celková výška | ||
BM 29.711 | 500 | 1340 | 476 | 720 | 1145 |
BM 29.713 | 800 | 1640 | 476 | 720 | 1290 |
BM 29.714 | 1000 | 1840 | 476 | 720 | 1385 |
BM 29.715 | 1200 | 2040 | 476 | 720 | 1470 |
BM 29.716 | 1500 | 2340 | 476 | 720 | 1630 |
Přidat komentář:
Přidat reakci na komentář: